perjantai 10. heinäkuuta 2015

Pikaiset kuulumiset

Juu elikkäs ajattelin vaan kirjoittaa nopean katsauksen siitä mitä mulle kuuluu :)

Tosiaan olin viikon verran töissä Hallissa sellasessa ilmavalokuva näyttelyssä. En oikeestaan keksi mikä ois oikein sana sille mitä mä siellä teen, mutta lähinnä istun myymässä lippuja ja postikortteja asiakkaille. Oon siis siellä ainoona työntekijänä niin aika käy aina välillä pitkäks, varsinkin kun kyseisessä paikassa käy enintään neljä asiakasta päivässä :') Mun päivät siis menee aikalailla siihen että yritän keksiä jotain tekemistä koko päiväks. Iltaisin oon sit aika pitkälti mun kummien kanssa koska heidän luonaan aina työviikkojen aikana majailen. Mulla menee työt silleen mukavasti että oon aina 5-6 päivää kerrallaan ja yks toienen kesätyöläinen on aina siinä välissä muutaman päivän niin pääsen aina välillä käymään kotona :)

Nyt olin siis neljä päivää kotona, aika pitkälti aika meni kavereiden näkemiseen. Eilen oltiin tosin meidän tanssiporukalla esiintymässä rullakiekon MM-turnauksessa, ja oli kyllä aika mahtava kokemus! Paikalla oli käsittääkseni ainakin yli 3 tuhatta katsojaa ja saatiin esiintyy siellä. Itelleni jäi eiliseltä tosi hyvä fiilis vaikka pari pientä mokaakin tehtiin esityksen aikana, mutta mulle ainakin esiintyessä se fiilis on tärkein juttu eikä se että jokainen pieni yksityiskohta menee täydellisesti!

Nyt jatkan pakkailua ja huomenna suuntana jälleen Halli ja viiden päivän työputki.




Ensi kertaan!

-Sohvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti