tiistai 30. kesäkuuta 2015

Kiire, kiire, kiire

Tosiaan, mainitsinkin jo viime postauksessa meneväni One Directionin keikalle Olympiastadionille 27.6, ja on kyllä pakko sanoa että oli yks mun parhaista kokemuksista! Ensinnäkin saatiin ihan järjettömän hyvät paikat tosi läheltä lavaa vaikka mentiin aika myöhään paikalle, toisekseen mun seura oli aivan mahtavaa (❤), ja kolmanneks se jännitys ja onnellisuus joita koin koko päivän oli jollain tavalla vaan niin ihanaa.

-Kirjoitan tätä postausta nyt kännykällä niin en voi lisätä kuvia, voin joskus tehdä kuvista erikseen postauksen jos kännykällä otettujen kuvien laatu on jotain muutakin kuin epämääräistä pikselimössöä tietokoneella-

Sitten jotain muutakin tolta viikonlopulta; mulla oli sunnuntaina peli niin jäätiin Helsinkiin yöks ja ajettiin siitä sit aamulla Turkuun. En kyllä tosin saanut kauaa pelata ennenkuin eilinen huonosti syöminen kostautui ja sain jalkapohjaan suonenvedon jonka takia en pelannut koko loppu pelissä. Toisaalta ei haitannut yhtään, koska ulkona oli suurinpiirtein +25° lämmintä ja muutenkin hiostava ilma. Peli oli tällä kevätkierroksella viimeinen, nyt on parin viikon tauoko reeneistä ennenkuin aletaan panostaa syyskauteen.
Maanantaina kävimme kavereiden kanssa pesemässä mattoja, maksuksi äidilleni joka kuskasi meitä alkuviikosta Keuruulle ja takaisin. Keli oli kertakaikkiaan ihana ja seura vähintäänkin yhtä hyvä :)

Tänään lähdin kummitätini luokse Halliin, koska olen lähes koko heinäkuun täällä töissä. En viitsi turhaan raahata tietokonetta mukana, joten lähiaikojen postaukset tulevat tosiaan ilman kuvia kännykällä kirjoitettuna, toivottavasti kukaan ei pahastu.
Nää mun postaukset saattaa välillä ainakin olla vähän tällaisia epämääräisiä kuulumisjuttuja, mutta koitan aina välillä keksiä ihan kunnon aiheitakin joista kirjoittaa. Ehdotelkaa ihmeessä jos on toiveita mistä haluaisitte mun kirjoittavan! :)


Ensi kertaan!
-Sohvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti